lauantai 27. lokakuuta 2012

Ensilumi on satanut

Ja minäkös osasin ainakin ottaa kaiken ilon irti siitä! Siinä voi kieriä ja hyöriä ja..

Noh, mutta tällä viikolla on tapahtunut paljon kaikenmoista. Eilen oli aika tapahtumarikas päivä. Käytiin aamusta mummilla kylässä. Mummi antoi mulle lautasellisen pastaa ja nakkikastiketta, nam! Sitten lähdettiin mamman, kaksijalkaisten pentujen, sekä Laura-tädin kanssa bussilla kohti tapiolaa. Bussimatka sinne kestää reilu puolituntia. Olin ihan hienosti, aluksi ehkä vähän levoton.
Perillä me käytiin pyörimässä stocmannilla. Nähtiin Pappa, joka antoi mammalle uuden kahvinkeittimen. Sitten käytiin mustissa ja mirrissä ostamassa mulle uusi hiano rukan panta. Se on PiNkki.

Kuva on puhelimella, joten vähän huono, mutta pantaa näkyy ainakin vähän.

Syy tapiolaan matkaamiselle oli oikeasti minun kynsienleikkuuni. Mentiin tuttuun eläinlääkäriin ne leikkauttamaan. Pauliina taas makasi äitin kanssa mun päällä ja sitten joku täti leikkasi mun kynnet. Huusin kamalasti. Onneksi se oli nopeasti ohi. Sitten sain namia. Nyt on hienot tassut.

Takaisin tulomatkan bussissa minä nukuin mamman jaloissa.
Loppupäivä otettiinkin aika lungisti.

Tänään olen auttanut äitiä kokkaamaan. Lihapullia!Saisinko minäkin???
Arvatkaa vain sainko.. Tietenkin.

Nyt täytyy mennä vahtimaan kun isompi kaksijalkainen pentu syö...

2 kommenttia:

  1. Vetoava ilme kyllä tuossa alemmassa kuvassa. :) Onko kynsienleikkuu ollut pennusta asti vastenmielistä?

    VastaaPoista
  2. Juu, on tyyppi pennusta asti vihannut kynsienleikkuuta.

    VastaaPoista