tiistai 26. lokakuuta 2010

Tässä minä nyt olen!



Kotiuduin muutama päivä sitten uuteen kotiini. Minulla on täällä kaverina kaksi muutakin koiraa, toinen on saksanpaimenkoira ja toinen bordercollie. Kaksi kissaakin löytyy.
Olen sopeutunut laumaan oikein hyvin. En kiusaa isompia koiria, keskityn enemmän mamman kiusaamiseen.

Täällä on vaikka mitä puuhaa! Ihan lempparijuttujani on olohuoneen ryijymäton repiminen. Sitä on kiva käännellä ja nykiä. Myös omalla kala-helistinpehmolla on hauska leikkiä. Tänään keksin, että ulkona voi puskista repiä oksia! Kävin suuren taistelun pihan puskan kanssa juuri äsken, minä voitin!

Kohta lähdetään mamman kanssa keskustaan ostamaan minulle uusi panta. Minulle pitää kuulema saada tyttöpanta, nykyinen kun on armykuvioinen. Mieluiten olisin kyllä ilman pantaa, se kun tuppaa kutittamaan.
Saan varmasti ihmisiltä paljon rapsutuksia ja silityksiä, olenhan todella hurmaava!

Kirjoittelen puuhistani myöhemmin lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti