tiistai 9. lokakuuta 2012

Muutto

Huomenta kaikille.
Ajattelin heti kirjoittaa tästä, niin ehkä ei tule sitten niin paljoa ihmettelyjä.
Eilen siis oisin pakannut kimpsuni ja kampsuni, isi ei antanut ja unohti sitten itse.. Mutta siis muutin äitin luo!
Ei hätää, tää on ihan tuttu paikka. Oon ollut täällä ennenkin.

Täällä on äiti, Aurora ja jopa se vauva, joka ei vielä osannut edes kontata kun isi ja äiti erosi ja isi muutti mun ja Ninjan kanssa pois. Se vauva kävelee jo, on kyllä tosi taitava!
Täällä on myös Bea, sen kanssa me ollaan ennen asuttu yhdessä. Sitten on myös Eero, sekin kerkesi asumaan mun kanssa, mutta vaan hetken.
Lisäksi täällä on rottia, ihan kun laajuskissa asuessa. Tuolla ei kyllä taida olla enää kuin yksi sama ja kuulema kaksi jotain junioria. Sitten on myös se käpiöhamsteri.

Muitakin tuttuja täällä on. Fairy, semmoinen iso kollikissa. Se vaikutti ihan iloiselta kun mä tulin. Mutta ette ikinä usko tätä! Sillä on kaksi pentua täällä! Kissanpentuja, ne on niin sulosia. Vähän pelokkaita kylläkin. Voiko leikattu kolli tehdä pentuja? Jos ei, niin mistä ne tuli?

Tulin siis eilen illalla. Mamma teki iltapalaa mulle ja sitten me käytiin sateisessa syys-säässä iltalenkki.
Mulla oli vähän kiire jokapaikkaan aluksi, sitten huomasin että mitä sitä turhaa kiirehtiä! Laahustan mieluumin mamman kanssa ja ihmettelen uusia lenkkimaastoja.

Äiti oli ylpeä minusta, että kuinka nopeasti rauhoitun ja kävin pötköttämään, enkä enää ravannut äitin perässä joka paikkaan. Nukuin yön olohuoneessa. Eero pääsi äitin sänkyyn nukkumaan, koska äiti ei uskaltanut pitää sitä samassa huoneessa mun kanssa, kun mulla on naistenpäivät. Tänään Eero pääsee sen kasvattajalle hoitoon mun juoksun ajaksi.

Äsken käytiin aamulenkillä, sitten syötiin aamupala. Nyt otan vähän lisää lepoa, kun mamma kahvittelee.
Päivitän lisää kunhan kerkiän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti