maanantai 1. lokakuuta 2012

Päivitystä hiukan kuolleeseen blogiin

 Kukkuu! Mä tulin juuri 2-vuotta! Ajatella miten pitkä aika siitä on kun viimeksitänne blogiin jotain rustasin.
Paljon, hyvin paljon, erittäin paljon on kerinnyt tänä aikana tapahtumaan. Minä opiskelen nykyään Espoon pelastuskoiraksi. Käyn raunioilla ja hakumetsässä. Lisäksi kanssani treenataan tottista. Isi lähinnä treenaa, koska äiti ja isi erosivat ja asun nyt isin kanssa. Ninjakin asuu täällä meidän kanssa. Äitillä vierailen niin paljon kuin mahdollista. Aina kun äitille menee, se kertoo kuinka kova ikävä sillä on mua ollut ja kuinka se niin haluaisi, että asuisin sen luona.

Nyt vähän mukavempiin aiheisiin. Minä tosiaan tulin syyskuun alussa 2-vuotta. Olin äitillä juhlimassa syntymäpäivääni. Äiti teki minulle kakun ja olipa aikamoiset juhlat. Bea ja Eerokin juhli minun kanssa. Käytiin koko konkkaronkka koirapuistossa riekkumassa monta tuntia monena päivänä.

Tässä kuva juhla asustani
Tässä olen aloittamaisillani kakkuni syöntiä


Koitan tästä edespäin kirjoitella tänne aina kun olen äitillä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti